Medelbetyg 5/5 baserat på 1129 st röster.
Jättefint band och text som jag önskade
Det var väldigt fint och läsbar
2026-05-27 av Helen Acheng
2026-03-09 av Peter Nilsson
Allt för stort band jämfört med buketten
Passade fint till blommorna vi beställt
Lite svårt att se översta namnet.
Skulle vara finare om texten skrevs med mindre bokstäver och inte upptar hela bamdbredden. Stor text padsar bättre när man ”fira” något. Kändes blaffigt. Hade önskat franar på bandet. Färgen var fin.
Lite otydlig och barnslig textning
Bra om dem kommer rätt dag. Följde instruktioner men blev ändå levererade 2 veckor senare än bokat
Mycket elegant.Bra val av floristen.
Texten var slarvigt skriven, bandet ok
Jag är såååååå otroligt nöjd med allt, från service till slutprodukt.
Jätte fina både text och bandet
Hellre kortare band med mindre bokstäver i samma mörk färg utan skskugga, snyggare skrift
2025-08-26 av Inger Margareta
Texten väldigt vackert textad.
2025-06-29 av Cecilia-Marie Carina
2025-04-07 av Coila Coats
Såg mycket bra ut. Tack. Kommer att beställa igen.
Mycket vackert med blåa band och guldtext.
Helt rätt val, och superfin textning! (:-
Bra storlek och tydlig text
Bandet var mörkare än den som visades på bilden
Fint! Men felstavat på ett ord..
2025-01-12 av Ulla-Britta
Så tacksam för leverans vid kort varsel
Bandet blev väldigt fint. Men 300kr för ett band är dyrt.
Jätte fin text och band till kransen
2024-11-11 av Supernöjd och återkommande kund!
Jättefint!
För kladdig, räckt med en färg på texten.
2024-10-28 av Wiola ”Lola”
2024-10-26 av Till pappa Håkans begravning
Riktigt fint textat och floristen valde perfekt färg mycket nöjd. 🙌🏼✝️🩷 Gud välsigne i Jesus mäktiga underbara namn Amen
Fina förger och bra tydlig text
fin färg och snyggt textat
2024-09-01 av Marie Larsson
2024-08-19 av Urban Pettersson
Dom skrev så fint med vissa meningsbärande ord som framträdde.
2024-07-01 av Göran Frössen
Helt som jag förväntade mig.
jätte fina band med fin text
Mycket fint skriven handstil.
Super bra .bra service ringde och dubbel kollade bra servu
2024-05-13 av Lennart Samuel
Hade räckt med den guldiga färgen samt att texten på band 2 borde varit mer centrerad.
Passade bra till blommorna
Snyggt band med tydlig text.
2024-02-18 av Iréne Tegelmark
Fint textat, allt rätt
I min sena beställning blev det förståeligt inget band.
Tack för att ni skrev med ❤️ i texten, allt var perfekt!
Fint att vi gick med hjärtat i hälsningen
2023-12-21 av Tommy Tyrone
Så nöjd med det vita bandet och texten i guld !
Tydlig å fint man ser namnen bra och texten.
2023-11-11 av Erik Kennet
vet ej, ej fått bild
Texten var lite otydlig, annars helt kanon
2023-10-09 av Torben Steen begravning
Jätte fint gjort!
Bandet var bra. Färgkombinationen på bokstäverna gjorde texten lite svårare att läsa. Det gjorde inget för oss eftersom vi ville att vår krans skulle vara lite i bakgrunden ändå men hade det varit på en krans till min mamma hade jag blivit lite besviken.
2023-10-02 av Jan ( Jan-Erik)
2023-09-20 av Angelica Del Carmen
Klockrent, jättefin
Snyggt band och fin text med skuggning
Passade med det blå bandet och guldtext till de vita blommorna
2023-08-23 av Elisabet /Lisa/
Rejält band och mycket fint textat
2023-07-02 av Marianne (Majsan)
Floristen valde ett perfekt band.
Fel färg på bandet ej lindblomsgrönt utan mörkgrönt
2023-05-22 av Jeanette Elm Wahlstam
2023-05-15 av Begravningshjärta
Blev lite stark färg på det gröna bandet då blommorna inte var så färggranna.
Fina band.Vackert textad och fint placerade.
Stilfulla band som passade till buketten!
Bandet var lite väl lila så texten syntes dåligt.
2023-04-15 av Leif Rundberg
Fint med fint textad text
Saknade dock fransar längst ner
Vore bra med ngt mindre band till mindre blomuppsättning
Bandet med texten var bra.
Fin färg och snyggt textat
2023-02-16 av Britt-Inger
Smakfullt och levde upp till min förväntan.
Det vita bandet passade bra ihop med blommorna
Bandet gjorde sig jättefint tillsammans med buketten,fint sammansatt.
Guldfransen nertill fattades.
Texten fint skrivet
Verkligen jätte fint band och kvalité text
Inga oväntade ändringar utan var precis som beställningen.
Så fint och vackert skrivet!
Fint band, lite trist typsnitt
Har beställt en gång förut , kommer gör det igen .
2022-10-31 av Lennart ( Lelle)
Jag hade beställt med rosa band men dom gjorde med vitt band .
2022-10-18 av Elvy Annette
helt rätt i färgen och textningen var så snygg.
Skulle varit dom färgerna vi ville ha gult och svart men de gick inte
Så vacker grön färg på bandet med silverfärgad text.
Blev så fint med snyggt text i guld!
Tack att alla namn och hälsningen fick plats på bandet.
2022-08-30 av Susana Figueroa
Mycket nöjd
Texten var inte i fin stil
Det var helt underbart och perfekt
Mycket snyggt och fint ! Den utlovade leveransen hölls !
2022-07-09 av Ann-charlotte " Lotta "
Det va jötte fint
Vackert och stiligt, helnöjd
Bandet var i vitt inte rosa
Så nöjd med bandet till kransen👍🥰butiken ringde upp och fråga om dem fick välja en ljusare ton på bandet och självklart så fick dem det.
2022-05-19 av Marianne Forss
Fint band och tydlig text.
Så vackert, tack från en nöjd kund
2022-03-31 av Sean Joseph
mycket fint ordnad text!
Texten på bandet syntes inte så tydligt.
2022-03-28 av Svärfar Mario 1936 - 2022
Väldigt fint och bra skrivet på banden.
Jättefint skrivna, värt fler beställningar av er
Bandet var i verkligheten mycket starkare rosa färg, inte helt i min smak.
Imponerande vackert! Passade fint till blomsterarrangemanget och smakfull textning!
2022-03-10 av Christina E
Banden var superfina dock var texten suddig, ett annat typsnitt hade varit att rekommendera
Bandet blev fint till det gula. Polisens förger
Fint band med vackert tryck.
Bra med olika band och det blev mycket fint skrivet. Också bra att det finns exempel på vad som kan skrivas, lätt få hjärnsläpp vid vissa tillfällen. Brett band och tydligt och fint skrivet!
2021-10-15 av Mikael Hagström
Jättefint textat!
Så otroligt vackert band, skrivet i kyrilliska enligt önskemål, väldigt fint och med vacker guldtext i fin handstil. Kunde inte vara mer nöjd. Ni är otroligt duktiga, och den snabba service ni tillhandahåller är över all förväntan. Otroligt nöjd, rekommenderas varmt till alla!!!
Fint band och fint textat men ena fransen på bandet lossnade när de låg ut i 1 dag.
Otroligt fin text och bra val av band.
Handstilen var inte vad jag hade förväntat mig. Hade kunnat vara stiligare.
Mycket stilfullt svart band med guld. Passade så fint till de varmt orange/gula rosorna.
2021-08-01 av Vacker dekoration
Textningen kunde gjorts snyggare.
2021-05-26 av Britt-Marie
Jätte fin men var lite svårt att läsa texten på avstånd
2021-05-09 av Monica Spolén
Fina band, fint textat.
Väldigt fint band och text
Jag beställde rosa men fick rött band
Hade inget band . Ändrade mig . Blev kort istället
Vackert band men ett namn var felstavat så därför blir det bara 4 stjärnor.
Blev ej rosa, utan vita band
MYCKET vacker bukett. Prisvärd. Säker leverans!
Blev helt rätt och såg bra ut.
Jättefin färg på bandet. Vi är så nöjda!
Nöjd med banden men inte så snyggt textat
Stiligt och snyggt handskrivet
Jättefina band med rosett och texten syntes väl
Vackra band, mycket nöjd!
2021-01-31 av Karl Gustav
Fransarna hade lossnat på ena sidan
2020-12-28 av Sten Göran Bertil
Fick färg utbytt men det gick bra
2020-12-06 av Karl-Gustav
Hade varit bättre med en vit text på bandet, syntes knappt vad det stod
2020-10-25 av Lotta Pettersson
Jättefint, 100% nöjd.
Fint band med fint skriven text.
Vi valde vita o rosa band med guldfrans. Det blev så fint.
Fins skrivet begravningsband
2020-10-07 av Lars "Lasse"
2020-09-30 av Pekka Fredrik
2020-09-27 av Christer Gösta
Bandet var perfekt och texten var jättefin på det.
Uppfyllde exakt förväntan
2020-07-25 av Stefan Posth
2020-07-20 av Majken. Marina Kind (dotter)
Fint!! Vacker text! Men det var fel ordning för våra namn stod före hälsningen på banden. Kändes lite tråkigt
Fint textade band. Jättenöjd
Fint band, dock trodde vi att det skulle vara fransar i guld eftersom bilden visar det. Men var endast enfärgat. Vi valde vitt.
2020-06-24 av Dag Göran Robert
Mycket vackert band och din text på
Mycket fint ljust rosa band passade perfekt med
Våran bukett som Gick i rosa.
2020-06-06 av Begravningsbukett
Vackert skrivna bokstäver, passade perfekt till blommorna
Det blev inga band men ett kort och mer blommor istället vilket var toppen!
2020-04-23 av Per Erik Gunnar
2020-04-23 av Dragica Zuza
2020-04-19 av Iris Viola bgravning i Kungsängens kyrka
Mycket fint textat. Tack!
Glad att ni såg och skrev den estniska bokstaven. Õ
Eftersom de limegröna blommorna uteblev i kransen blev det lite fel, hade valt rosa band om jag vetat
Jättefin, däremot eftersom hemsidan visar inte handskrivet så trodde jag inte att det skulle vara handskrivet
2020-01-31 av Eva Rydell svensson
Fem stjärnor
Snyggt fina bokstäver
Sned text, ej i mitten av bandet
Fina band med vacker text.
2020-01-05 av Helen Eriksson
Fint och stort och tydligt!
Fint band med fin text i olika typsnitt!
Mycket fint skrivet på fint band
2019-11-04 av bertil bruhn
Bandet kunde varigt lite bredare
2019-07-28 av Helena Andersson
2019-07-21 av Ann-Luci Rosenquist
Första namnen på bandet skymdes av det andra
På bilden visas fransar, men det fanns inga. Väldigt enkla, men ok.
2019-04-02 av Lars Östling
2019-04-02 av Lars Östling
Cissi skulle det stå,, Göran var inte heller med?? Missade jag eller?
2019-03-02 av Lena Wallin
Passade bra till blommorna men texten var lite svag
Fint textad. Fint band. Mkt nöjd.
2018-12-23 av Martin Åhsberg
Precis så vi ville ha det!
Men jag saknade fransar som visades på beställningssidan!
Inga fransar på slutet av banden vilket gjorde att det såg billigt ut. Svag text som skulle varit starkare och mer synlig.
2018-08-18 av Kund i Västerås
Jättefint textat
2018-08-10 av Begravningsdekoration ganska anonym för det pris jag betalade. Men fin för övrigt
Snyggt att det var på diagonalen
vacker färg! Passade blommorna så fint!
2018-02-02 av Lena Emanuelsson
Fint att ni ringde o frågade så det blev rätt!
Synd att texten "vila i frid" låg ovanför namnen så de inte syntes.
Lätt läst text och vacker blå färg
2018-01-14 av Inger Marie
2017-11-23 av Gunhild Ingrid Elise
Fint textat på begravninsbandet
Tycker att det var synd att ni missade ett namn men det ordnade ni jätte bra, annars var bandet jättefin.
2017-07-04 av Annette Elisabeth
Bandet blev jag besviken på, inget guld längst ner samt att texten var väldigt liten på ena bandet.
2017-05-26 av Carl Mattias
2017-04-23 av Anne-Sofie Maria
Jättefint utfört, passande till blommorna
Vackert band till den valda bucketten
2017-03-12 av Anne-Charlott
2017-02-19 av Eva Catarina
Fint textat band, mycket nöjd